Durf jij je waarde te tonen? Zo overwin je de barrières

Het is tijd om die onzekerheid de deur uit te trappen. Als er één ding is wat ik keer op keer zie bij onderneemsters, dan is het wel de struggle om hun eigen waarde neer te zetten.Praat jij wel eens zo tegen jezelf? Ik heb geen idee waarom ze bij mij zouden komen, er...

Sales zonder ‘pushy’ te zijn: zo pak je het aan!

Sales voelt (vooral voor vrouwelijke ondernemers) nog steeds een beetje ongemakkelijk. Het "keihard verkopen" voelt niet authentiek en je ziet jezelf al helemaal niet als commercieel. Toch heb je een aanbod dat je onwijs graag wil verkopen en je bent knalhard op zoek...

Meer dan marketing: word de bestie van je ideale klant

Hoe krijg je klanten als je niet commercieel bent of wil zijn? Laten we eerlijk zijn: als ondernemer ben je constant bezig met het balanceren tussen 'zakelijk blijven', 'authentiek zijn' en 'persoonlijk worden'. Ergens tussen deze facetten van het ondernemen ligt de...

Kleine doelgroep, grote impact

Als startende ondernemer wil je iedereen helpen Je wilt online groeien, meer klanten aantrekken, naamsbekendheid krijgen en de go-to topper worden voor mensen die met dát specifieke probleem zitten, waar jij ze absoluut mee kan helpen en het lijkt logisch om je pijlen...

Lekker duidelijk website menu maken? Dit zijn de do’s & don’ts!

Een website menu moet écht gebruiksvriendelijk zijn Navigeren door een website zou zo smooth moeten gaan, dat je er eigenlijk niet over na hoeft te denken. Een paar intuïtieve klikken en tada: daar is de informatie die je nodig hebt. Een goed menu zorgt voor een...

Een onweerstaanbaar aanbod dat bijna aso is om NIET aan je klant te presenteren

Hoe maak je een aanbod dat écht naadloos aansluit bij wat jouw klant nodig heeft? Een aanbod dat zo naadloos aansluit bij de behoeftes van je klanten dat het eigenlijk een beetje asociaal zou zijn om het ze NIET te presenteren. Een aanbod dat ze simpelweg niet kunnen...

Waarom jouw sales strategie niet werkt en wat je eraan kunt doen

Je hebt het leukste aanbod van de wereld, maar je loopt vast op het verkopen Je bent trots op je (online) onderneming – en terecht. Je biedt iets aan waar je hart sneller van gaat kloppen, en toch blijven je sales uit. Waar gaat het mis? Is het het product? De prijs?...

Je adres verbergen op Google?

Lekker vindbaar op Google met je bedrijf, maar misschien een beetje té? Google Bedrijfsprofiel, vroeger Google My Business, is hartstikke handig! Alleen is het een beetje jammer als je een bedrijf aan huis hebt en helemaal geen zin hebt om spontaan klanten aan je deur...

Is jouw website to the point? Let’s talk scanbaarheid!

Mijn obsessie met de scanbaarheid van websites Iedereen die wel eens met mij gewerkt heeft, weet van mijn obsessie met de scanbaarheid van een website. Ik zal uitleggen wát ik er mee bedoel en waarom ik er altijd zo op hamer om dit op te pakken. Een scanbare website...
Kleurgebruik op je website

De psychologie achter de kleuren van je website

Welke kleuren moet je gebruiken op jouw website? Wat veel ondernemers wel eens vergeten als ze lekker aan het fröbelen gaan met hun eigen website, is dat het bij webdesign niet alleen gaat om een mooi plaatje. Wat óók (en misschien wel vooral, als je wilt dat je...

Sweet! Marketingtips

Chat openen
Wat Sweet! dat je er bent 🫶
Hallo 👋
Stuur me gewoon een appje als je een vraag hebt!